Ремонт генератора Мітсубісі Лансер 9





Принесли нам в ремонт генератор від Мітсубісі Лансер 1.6 бензин, і ми хочемо показати Вам болячки цих генераторів!
Досить часто у цих генераторів горить обмотка генератора, в основному через те що за роки залізо обмотки вбирає вологу і набухає, тим самим сідати на корпус і додатково розриває корпус генератора.


Отже для того що б розібрати правильно даний генератор потрібно відкрутити чотири болта з'єднують корпус генератора і акуратно молотком і викруткою розколоти агрегат.
І що ми бачимо:
1. Те що згоріла обмотка генератора видно і неозброєним поглядом;
2. Мало щіток;
3. Зношені підшипники;
4. Луснув корпус генератора (заваримо його).
Заміна статора генератора своїми руками відбувається так, через те що обмотку ми міняємо на нову, висновки з неї ми просто відкушуємо що б не втрачати час.Далі відкручуємо плюсовій болт і три гвинта що кріплять діодний міст і витягуємо все з задньої кришки і розпаювати регулятор від випрямляча (діодного моста).

Як перевірити діодний міст генератора Мітсубісі, запитаєте Ви!
Отже, включаємо мультиметр на прозвонку, і торкаючись одним щупом плюсового радіатора моста або болта +, іншим щупом торкайтеся виводів фаз обмотки перевіряється не пробиті чи діоди. В одну сторону діоди повинні звониться з приблизно однаковими показаннями. Помінявши щупи місцями діоди не повинні звонится.Далі продзвонювати ротор, не сидять чи кільця колекторні на короткому і чи є потрібний опір у ротора, реле регулятор ми перевіряємо за допомогою спеціального приладу, який при самостійному ремонті звичайно ж ніхто купувати не буде, але він у нас виявився робочим, ми в ньому просто поміняли щітки.

Помінявши все зношені запчастини генератора збираємо все в обратом порядку!
Після цього ми його заварили, і перевіривши його на стенді віддали клієнту!