Модуль запалювання






Модуль запалювання IG-B022 MOBILETRON Модуль запалювання IG-D1906 MOBILETRON Модуль запалювання IG-F552 MOBILETRON Модуль запалювання IG-HD004 MOBILETRON Модуль запалювання IG-HD003C MOBILETRON Модуль запалювання DM1961 TRANSPO Модуль запалювання IG-NS016 MOBILETRON Модуль запалювання IG-B018 MOBILETRON Модуль запалювання IGSU01C Модуль запалювання IGSU01 Модуль запалювання IGSK001 Модуль запалювання IGREN02 Модуль запалювання IGREN01 MOBILETRON Модуль запалювання IGNS018 Модуль запалювання IGNS015 MOBILETRON Модуль запалювання IGNS014 MOBILETRON Модуль запалювання IGNS013 Модуль запалювання IGNS011 Модуль запалювання IGNS010 Модуль запалювання IGNS008 MOBILETRON Модуль запалювання IGNS007 MOBILETRON Модуль запалювання IGNS006 Модуль запалювання IGNS005 MOBILETRON Модуль запалювання IGNS004 Модуль запалювання IGNS003 Модуль запалювання IGNS002 Модуль запалювання IGM023 Модуль запалювання IGM021 Модуль запалювання IGM017 MOBILETRON Модуль запалювання IGM016 MOBILETRON Модуль запалювання IGM015 Модуль запалювання IGM014 Модуль запалювання IGM013 Модуль запалювання IGM012 Модуль запалювання IGM011 MOBILETRON Модуль запалювання IGM010 MOBILETRON Модуль запалювання IGM009 MOBILETRON Модуль запалювання IGM008N MOBILETRON Модуль запалювання IGM007 MOBILETRON Модуль запалювання IGM005P MOBILETRON Модуль запалювання IGM005 MOBILETRON Модуль запалювання IGM004H MOBILETRON Модуль запалювання IGM003 Модуль запалювання IGM002 MOBILETRON Модуль запалювання IGM001 MOBILETRON Модуль запалювання IGFT004 MOBILETRON Модуль запалювання IGFT003 MOBILETRON Модуль запалювання IGFT001H Модуль запалювання IGD1912 MOBILETRON Модуль запалювання IGD1909H MOBILETRON Модуль запалювання IGD1908H Модуль запалювання IGD1907H Модуль запалювання IGH015 MOBILETRON Модуль запалювання IGH011 MOBILETRON Модуль запалювання IGH007H MOBILETRON Модуль запалювання IGF533HV MOBILETRON Модуль запалювання IGF425HV MOBILETRON Модуль запалювання IGF425 MOBILETRON Модуль запалювання IGF384HV Котушка запалювання, Модуль запалювання CF28 MOBILETRON Модуль запалювання IGD1910H MOBILETRON Модуль запалювання IGH009 MOBILETRON Модуль запалювання IGF184 Модуль запалювання IGF138H MOBILETRON Модуль запалювання IGFT002 Модуль запалювання IGD1980HV MOBILETRON Модуль запалювання IGD1961HV MOBILETRON Модуль запалювання IGD1959H MOBILETRON Модуль запалювання IGD1952HV MOBILETRON Модуль запалювання IGD1951 MOBILETRON Модуль запалювання IGD1928H MOBILETRON Модуль запалювання IGD1918 Модуль запалювання IGD1906E Модуль запалювання IGREN03 MOBILETRON Модуль запалювання IGT019 Модуль запалювання IGT018 Модуль запалювання IGT017 Модуль запалювання IGT016 Модуль запалювання IGT014 MOBILETRON Модуль запалювання IGT012 Модуль запалювання IGT011 Модуль запалювання IGT010 Модуль запалювання IGT009 MOBILETRON Модуль запалювання IGT008 Модуль запалювання IGT007 Модуль запалювання IGT006 Модуль запалювання IGT005 Модуль запалювання IGT003 MOBILETRON Модуль запалювання IGT002 MOBILETRON Модуль запалювання IGT001 MOBILETRON Модуль запалювання IGSU03 Модуль запалювання IGM018 Модуль запалювання IGH016 MOBILETRON Котушка запалювання, Модуль запалювання IGH013K MOBILETRON Модуль запалювання IGH013 Модуль запалювання IGH012K Модуль запалювання IGH012 MOBILETRON Модуль запалювання IGH010 MOBILETRON Модуль запалювання IGH008 MOBILETRON Модуль запалювання IGH006C MOBILETRON

Цей вузол є на автомобілях з двигуном внутрішнього згоряння. Його функція - генерувати високу напругу для подачі його на свічки запалювання. Модуль запалювання складається з пар котушок - електромагніту (первинна котушка) і котушці високої напруги (вторинна котушка), а також двохканальних комутаторів, кількість яких дорівнює кількості пар. Але в більшості моделей комутатори входить до складу електронного блоку управління. Таку конструкцію має модуль запалювання Opel, Mercedes, BMW та інші марки автомобілів, починаючи з 2000-2005 років випуску.
У чотирьох циліндровому двигуні цей вузол має дві пари котушок. Одна пов'язана з 1-м і 3 м циліндрами, друга - з 2-м і 4-м.
При подачі на первинну котушку постійного струму (від АКБ через комутатор) навколо неї виникає магнітне поле. При припиненні подачі, поле зникає. Завдяки таким імпульсам постійної напруги, які посилає комутатор, імітується змінний струм в первинній котушці і виникає електромагнітна індукція - наведення струму у вторинній котушці. Завдяки різниці в кількості витків в котушках, у вторинній котушці індукується струм з напругою в 30 000 вольт. Коли такий струм подається на свічку запалювання, між її електродами виникає пробій і спалахує електрична дуга, що запалює паливну суміш.
ознаки несправності
Модуль запалювання не має рухомих частин, що благотворно позначається на терміні його експлуатації. Але з іншого боку висока напруга поступово руйнує вузол. Особливо несприятливі для нього неправильний підбір проводів, за якими напруга подається на свічки запалювання (дуже високий або низький опір).
Поломки цього пристрій бувають двох видів:
1. Повністю відсутня іскра - двигун не заводиться.
2. Відхилення технічних параметрів іскри (потужність, тривалість горіння) від норми - двигун заводиться, але працює з перебоями, особливо при великому навантаженні.
З огляду на, що ці ознаки притаманні несправностей і інших вузлів автомобіля, бажано діагностику провести в автосервісі, де вам локалізують поломку.


Це електротехнічний пристрій ремонту не підлягає і замінюється на нове. Ми пропонуємо купити модуль запалювання в інтернет-магазині автозапчастин Motorkraft, гарантуючи вигідні ціни (часто, найнижчі в Україні), великий асортимент в різних цінових категоріях від європейських, американських і китайських виробників, стислі терміни відвантаження замовлення (по Києву можливий самовивіз).