Бендикс - частина стартера двигуна внутрішнього згоряння. Він складається із задньої опори з шестернею і пружиною. Роль обгонів муфти стартера, полягає в тому, щоб з'єднати стартер з двигуном внутрішнього згоряння через зубчастий маховик, щоб стартер міг обертати колінчастий вал двигуна. При цьому коли двигун внутрішнього згоряння починає працювати незалежно, Бендикс запобігає передачі приводу від двигуна до стартера, що може зашкодити стартер.
Примітка: раніше колісні диски використовувалися в розкішних автомобілях (таких як Rovers і Cords) з 1930-х до 1960-х років. Деякі двигуни того періоду також мали тенденцію пропускати масло через поршневі кільця в умовах із закритим дроселем і високою частотою обертання двигуна, коли невеликий вакуум в камері згоряння в поєднанні з високим тиском масла і високим ступенем бризок мастила через швидке обертання колінчастий вал може привести до попаданню масла в камеру згоряння.
Обороти на холостому ходу означали, що двигун на холостий швидкості повертався до холостого ходу, що значно зменшувало шум як двигуна, так і коробки передач і зменшувало витрату масла. Даний механізм може бути заблокований для забезпечення гальмування двигуном, якщо це необхідно, а колесо вільного ходу використовувалося в оригінальному автомобілі Land Rover. Механізм вільного ходу керував приводом від коробки передач до передньої осі, яка відключалася при русі по холостому ходу. Це дозволило автомобілю мати постійну систему повного приводу, уникаючи "заводних" сил в трансмісії.
Інші виробники автомобілів встановили механізм вільного ходу між двигуном і коробкою передач в якості форми автоматичного зчеплення. Ця функція з'явилася на великих автомобілях з важкими зчепленнями і коробками передач без синхронізатора, так як механізм вільного ходу дозволяв плавніше і тихіше міняти. Citroën об'єднав колесо вільного ходу і відцентрову муфту, щоб створити так зване "TraffiClutch", яке дозволяє водієві запускати, зупиняти і перемикати нижні передачі без використання зчеплення.
Приводи підвищеної передачі використовували колесо вільного ходу, щоб полегшити плавне перемикання передач між заблокованим режимом (1: 1) і режимом підвищеної передачі без використання звичайної педалі зчеплення. Механізм вільного ходу блокуватиме вихідну вісь до вихідної осі протягом короткого перехідного періоду між конічної муфтою для відключення в режимі блокування і муфтою для включення режиму підвищеної передачі.
Популярні бренди на продаж
As.
Zen.
Cargo.
Wai.
Також можна купити в тому числі редукторний Бендикс стартера.
Ви можете придбати Бендикс стартера в інтернет-магазині Motorkraft за розумною ціною. При цьому купити Бендикс на стартер можна вибравши його з десятків запропонованих варіантів на сайті і замовити потрібний.