Статор стартера або обмотка використовуються в стартері, і потрібні для створення крутного моменту, необхідного для запуску однієї фази асинхронного двигуна. Ця обмотка створює обертове магнітне поле в двигуні шляхом зміни ставлення струму по відношенню до напруги.
Двигун постійного струму, який споживає струм безпосередньо від акумулятора, відповідає за роботу стартера. Таким чином, стартер потребує працюючої батареї, і ця батарея найбільш завантажена тільки при запуску двигуна. Також корисно знати, що несправний стартер може розрядити або пошкодити акумулятор.
Примітка: стартер в короткий проміжок часу споживає від акумулятора великі дози електрики (200-600 А). Тому для правильної роботи стартера необхідна функціональна батарея. У той же час, неправильного типу чи погано обмотка стартера може призвести до часткової розрядки і навіть пошкодження акумулятора.
Найбільш поширені симптоми, пов'язані з відмовами стартера через погану обмотки
Я повертаю ключ і нічого не відбувається.
Зазвичай проблема полягає в системі управління його роботою. У старіших автомобілях не часто причина банальна - немає електричного з'єднання, подрібнювали. У цьому випадку спочатку перевірте з'єднання. У другому підозрі на несправність електромагнітного вимикача.
Стартер стукає, але не крутиться.
У разі частково розрядженої батареї ви можете очікувати серії коротких ударів замість повороту стартера. Занадто низька напруга призводить до того, що соленоїдний перемикач веде себе таким чином. Погана обмотка може мати такі ж симптоми.
Стартер працює, але не провертає коленвал.
Стартер з'єднаний з колінчастим валом за допомогою маховика з зубчастим кільцем. Він має редуктор малого діаметра, який створює дуже низька передавальне число з великим обідом. Таким чином, невеликий пристрій може запустити великий двигун для запуску.
Стартер обертається надто повільно.
Найбільш поширеною причиною цього є низький рівень заряду батареї або поганий електричний контакт. Стартер не зможе прискорюватися, навіть якщо щітки зношені або робоче колесо пошкоджено. Крім того, причиною є розмиття підшипників ковзання ротора.
Новий стартер? Не обов'язково
Заміна стартера на новий, очевидно, найпростіший спосіб ремонту, але в той же час найдорожчий. В автомобілях з системою "старт / стоп" ці пристрої коштують ще дорожче. Відновлений стартер зазвичай коштує як мінімум в два рази дешевше, ніж новий. Іншим рішенням може стати заміна використаної намотування.
Популярні пропоновані бренди обмотки статора на продаж
ORME.
KRAUF.
У нашому інтернет-магазині Motorkraft ви можете купити статор стартера за мінімальною ціною, вибравши оригінальний. При цьому замовити обмотку можна зробивши всього один дзвінок по телефону і отримавши консультацію наших фахівців.