Гарантія





Безкоштовне гарантійне обслуговування здійснюється виключно в разі надання споживачем документа, що засвідчує факт придбання вироба (наприклад, накладної, касового, товарного чека) і гарантійного талона.


Гарантійний талон вважається недійсним, якщо в ньому відсутній підпис продавця. При цьому відрізок часу від дати придбання виробу до дати звернення споживача з рекламацією не повинен перевищувати встановлений термін гарантійного обслуговування.


Право на безкоштовне гарантійне обслуговування виробу втрачається в наступних випадках:


• При відсутності документа про придбання вироби з відміткою про дату покупки
• При порушенні умов експлуатації або зберігання виробу покупцем
• При виявленні ознак фальсифікації вироби
• При виявленні механічних пошкоджень вироби
• При відмові вироби внаслідок неправильної установки *
• При виявленні слідів несанкціонованого ремонту вироби, пошкодження захисного стікера на корпусі агрегату
• У разі відмови споживача надати автомобіль для з'ясування умов експлуатації та причин відмови вироби (крім винятків зазначених у гарантійному талоні)




Після заміни покупцеві несправного вироби на нове справне, несправне виріб, що вийшло з ладу з вини виробника, залишається власністю продавця і не підлягає поверненню покупцеві.


Доставка вийшов з ладу вироби в ремонт і назад здійснюється силами замовника за його рахунок. Для гарантійного обслуговування виріб приймається тільки в оригінальній упаковці та в повній комплектації.


Гарантійні зобов'язання не мають на увазі установку і підключення виробів, якщо це не обумовлено спеціальним письмовою угодою. Установка агрегату повинна проводитися фахівцями СТО або сервісу згідно замовлення-наряду.






* При установці необхідно порівняти виріб з тим, яке було встановлено раніше, обов'язково дотримуватися порядок підключення проводів і полярність, а так само перевірити справність пов'язаних вузлів і механізмів для запобігання пошкодження нового встановлюваного виробу через їхню несправність. У разі виявлення невідповідності нового вироби, необхідно зв'язатися з продавцем. При несправності інших вузлів, яка може привести пошкодження нового вироби, необхідно усунути їх несправність до установки нового вироби.






Приходьте до нас! Здоров'я Вашої машині!