Обмотка втягуючого реле стартера




Обмотка втягуючого реле стартера


Обмотка втягуючого реле стартера є необхідною частиною автомобільного втягує реле стартера. При цьому стартер являє собою електродвигун з послідовним, складовим або постійним магнітом, на якому встановлений соленоїдний перемикач. Коли струм від пускової батареї подається на соленоїд стартера (як правило, через перемикач з ключем), соленоїд замикає контакти для стартера, і той починає працювати. Як тільки двигун запускається, керований ключем вимикач розмикається, і соленоїд розмикає контакти зі стартером.

Коли на соленоїд подається напруга, він пускає в хід поршень або важіль, який змушує шестерню зачіпатися з зубчастим вінцем. Провідна шестерня оснащена односторонньої муфтою, тому при запуску і запуску двигуна вона не буде приводити в дію двигун стартера при надмірних оборотах.

У деяких старіших конструкціях стартера, інерція обертання шестерні використовувалася для проштовхування її по спіральній канавці, прорізаної в провідному валу стартера, і, таким чином, механічний зв'язок з соленоїдом не був потрібен.

Примітка: електростартер двигуна внутрішнього згоряння - це приймач, який споживає більшу частину електроенергії від батареї, але тільки протягом коротких періодів часу при запуску двигуна. Споживання електроенергії у момент запуску двигуна в легкових автомобілях 200-600. Залежно від типу транспортного засобу потужність стартера становить 0,4-10 кВт.

Щоб стартер виконав свої завдання, він повинен подолати опір, яке складається з:


стиснення робочого тіла в циліндрах;


відсмоктування паливної суміші (або повітря);


тертя поршнів в порожнині циліндра;


тертя в підшипниках вала двигуна;


опору, пов'язаного з роботою допоміжних механізмів.


Під час запуску ротор стартера з'єднаний з маховиком двигуна за допомогою зубчастої передачі. Стартер повинен забезпечувати мінімальну частоту обертання двигуна, при якій він може почати незалежну роботу.

Проблеми з обмоткою


Якщо соленоїд стартера отримує недостатнє харчування від батареї або має слабку обмотку, він не зможе запустити двигун і може видавати швидкий клацання. Відсутність харчування може бути викликано низьким рівнем заряду батареї, корозійними або ослабленими сполуками в кабелі батареї або пошкодженим позитивним (червоним) кабелем від батареї. Будь-яка з цих проблем призведе до того, що деяка, але не достатня, потужність буде передана на соленоїд, що означає, що соленоїд тільки почне штовхати зубчасте колесо, видаючи металевий клацання.

Популярні пропоновані бренди обмоток


CARGO


WAI303


Інтернет магазин займається продажем обмоток для різних реле.

Ви можете купити обмотку в даному магазині за найдоступнішою ціною. При цьому замовити обмотку в магазині Motorkraft можна буквально в пару кліків мишею.